Dovolujeme si Vás požádat o úplné a správné vyplnění dotazníku „Údaje pro komunikaci s dispečinkem SABS“, týkajícího se informací, které potřebujeme znát ke splnění předmětu smlouvy a odeslání nebo vrácení zpět dispečinku SABS bez zbytečného odkladu.
Je-li kontrolním výjezdem zjištěna nutnost zajistit v chráněném objektu přítomnost Policie ČR, Hasičského záchranného sboru nebo Zdravotní záchranné služby, provádíme tento výjezd bezplatně.
Kontrolní výjezd na tísňový signál nelze odvolat, to znamená, že místo vyhlášení tísně výjezdová skupina SABS vždy prověří. Zda byl tísňový signál vyvolán v nouzi, za smluvených podmínek ověřujeme kontrolou obrazu nebo videozáznamu ze střeženého objeku. Kontrola obrazu a videozáznamu je zahrnuta v ceně za střežení objektu a neúčtujeme za ni žádný další poplatek!
Vyloučení náhodně vyvolaných poplachů se provádí kontrolou pravdivosti přijatého signálu, například obrazu nebo videozáznamu z chráněného prostoru. Kontrola obrazu a videozáznamu pro zjištění příčiny poplachu je zahrnuta v ceně za střežení objektu a neúčtujeme za ni žádný další poplatek!
Kontrolní výjezd na poplach, který si klient způsobil sám při obsluze systému, lze za smluvených podmínek odvolat. Výjezdová skupina SABS je z výjezdu stažena a výjezd není zpoplatněn.
Výše stanovené ceny jsou uvedeny bez DPH, která bude účtována v zákonem stanovené výši a jsou platné od 1.1.2022.
Služby je možné platit měsíčně, čtvrtletně vždy k poslednímu dni účtovaného období se splatností 14 kalendářních dnů nebo dopředu na kalendářní rok. Lze je platit na základě faktur nebo splátkového kalendáře. Daňový doklad obdržíte elektronicky nebo poštou. Elektronickou fakturu Vám pošleme v PDF a podnikajícím osobám do účetnictví i v ISDOC.
Pro trvalý příkaz použijte variabilní symbol uvedený ve smlouvě, je shodný s číslem smlouvy. Způsob platby lze kdykoliv změnit. To, která varianta Vám lépe vyhovuje nám vždy sdělte písemně, stačí e-mailem.
Pozor při zadávání čísla účtu, obsahuje předčíslí 35. Číslo účtu: 35-78620277/0100.
Zákazníci v postavení spotřebitele mohou podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů, spory vyplývající ze smlouvy o strážních a bezpečnostních službách, které se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, řešit mimosoudně. Spotřebitel může v takovém případě podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je
Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Štěpánská 15
120 00 Praha 2
E-mail: adr@coi.cz
Web: adr.coi.cz